دیدمت..

این دفعه که دیدمت تو چشات واسه یه یه لحظه نگاه کردم ..

دیگه دست خودم نبود نمیدونستم تو این یه لحظه چه کاره خوبی کرده بودم که..

خدا این پاداشو بهم داده بود...کاش میتونستم واسه همیشه تو چشات زل بزنم..

واسه یه بار حسمو بهت بگم حامد منکه خیلی دوست دارم..

حامد منکه میمیرم برات ..

کاش ازتو چشام میخوندی همه چیزوزوو



نظرات شما عزیزان:

♥ آینــــاز& صـــادق ♥
ساعت19:20---24 خرداد 1393
سلام وبلاگتون فوق العادست

روشنایی
ساعت14:37---26 ارديبهشت 1393
از این لحظه های عاشقی ات لذت ببر. ولی یادت باشه جنبه های دیگه زندگی ات هم رشد بدی. امیدوارم عشقت هم دوستت داشته باشه و به هم برسین

یاقوت
ساعت16:30---16 ارديبهشت 1393
وب بسیار زیبا و خوشگلی دارید به ما هم سربزنید خوشحال میشیم

4765
ساعت21:40---15 ارديبهشت 1393
gebrabtifhi24:3, <a href="http://www.qahgqhdthx.com/">daqybtxfin</a> , [url=http://www.lyzdtgdgxh.com/]zxgoephmlj[/url], http://www.hejmcsfhqm.com/ daqybtxfin

saeed&mahshad
ساعت13:34---2 فروردين 1393
سلام من اولین باره که ب وبتون میام،چقد سخته! :-( من خودم عاشقم،عاشق کسیکه یکسال هر روز بخاطرش درد و عذاب کشیدم البته اونم بخاطرم کلی درد کشید و الان پنج شیش ماهه که خونوادش بخاطر جدایی ما از هم اونو از این شهر بردن و ازم دورش کردن و حتی نمیتونم صداشو بشنوم :'( من چی بگم؟ :'( عشق شیرینه اما وقتی پای درد وسط باشه میشه تلخ ترین شیرینی دنیا.میدونم سخته و حالتون چ طوریه،سخته ندونین دوستتون داره یا نه،اما کار سختی نیس که از طرز نگاش از توجه نگاهش بفهمین دلش با شماست یا نه.اگه عاشقتون بشه واقعا عشق محکمی میشه و تموم نشدنی.باید ی راهی پیدا کنید،تو این یکی دو سالی که وب درست کردم تاحالا عاشقای زیادی رو دیدم و داستان زندگی عاشقانشونو خوندم،درست یادمه دو نفر همین وضیعت شما رو داشتن،خیلی بهشون نصیحت کردم ک تورو خدا دست بکار شید عشق یواشکی تهش نابودیه خیلی بهشون گفتم کاری کنن.اما روزی رسید که پشیمون شدند از اینکه چرا نگفتن عاشقن،روزی رسید که عشقشون شد مال کس دیگه ای،ولی از شما خواهش میکنم بگردین دنبال یه راه حل خوب و تهش خوب باشه،نمیدونم حامد فامیلتونه یا از آشناهاتون،اما اینطور ک معلومه میتونید غیر مستقیم بهش بگید علاقه مندشین،آدما یهو میتونن در عرض چند ثانیه عاشق شن پس کمک کنید ک بدونه دوسش دارین تا فقط بتونه ب شما فکر کنه،مثلا اگه بتونین از یه طریقی بهش پیام بدین یا بتونین آدرس وبتونو بهش بگید،میدونم سخته و تقریبا غیر ممکن اما بهتر از نابودیه بهتر از دست دادنشه مگه نه؟ یه چیزی بگم،اگه میدونستم قرار تو این یکسال عاشقی اینقدر درد بکشم و حالم بد بشه و هر ثانیه گریه کنم هرگز عشقو تجربه نمیکردم :'( اگه خواستین چیزی بگین من آدرس وبمو گذاشتم .از ته دل دعا میکنم که دوباره هم ببینیدش

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 2 فروردين 1393 ا 12:51 نويسنده : نیلوفر ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.