امروز5تیرتولدحامدمن

امروز5تیرتولدعمر من ونفس من وعشق منه...

تولدکسی که   حتی یه ذره ازعلاقه ای ک بهش دارم خبر نداره ...

تولدکسی ک شباباعکساش خوابم میبره وصبابایادش بیدار میشم ....

تولدکسی ک از6سالگی یادم رفته بچگی کنم فقط ب خاطراینک جلوی اون خودمو بزرگ نشون بدم...

تولدکسی ک هیچ کس هیچ کس نمیتونه جاشو تواین قلبم بگیره...

تولدکسی ک عمرمنه من طعم زندگیو باعشق حامدفهمیدم تنهاییامو بایادش پرکردم...

همه ی یناروگفتم ک بگم امروزتولدشه بهترین روززندگیه منه فقط میخواستم بود وبهش تبریک میگفتم..

 

 

 

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.

نظرات شما عزیزان:

sajad
ساعت10:55---8 تير 1393


♥♥هر گاه ...♥♥



♥♥ بر ستیغ کوه عشق ...♥♥



♥♥ لاشخورهایی دیدی ... ♥♥



♥♥ که مرگ احساس تو را به انتظار نشسته اند ...♥♥



♥♥ تعجب مکن ... ♥♥



♥♥زیرا که هر جا عشقی متولد شد ... ♥♥



♥♥ لاشخورهای حسادت ... ♥♥



♥♥ کینه ... ♥♥



♥♥ فضولی ... ♥♥



♥♥ بر سر آن آواز مرگ سر داده اند! ... ♥♥



♥♥ به کوری چشم این کرکسها ♥♥



♥♥ تو عاشق باش♥♥

dadash link kon bad begoooooo ta link konam


arezo
ساعت9:57---7 تير 1393
taaaaaaaaafaaloodwsh mooobalakk

Ehsan
ساعت23:39---6 تير 1393
سلام دوست عزیز.وبت عالیه.موفق باشی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 5 تير 1393 ا 11:27 نويسنده : نیلوفر ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.