امروز25مرداد

هنوزم نفهمیدم وحالیم نیست که چقدزمان زودوگذشت وداداشم داره دامادمیشه...

فرداشب حسابی نگات میکنم به جای اونوقتایی که...

نیستی ومن یه جاخلوت میکنم وعکستو نگاه میکنم و....

فرداشب بازمن به ارزوم میرسم باتمام گناهام بازخداهواموداره...

خدایا خودت خوب میدونی من به چه امیدی دارم زندگی می کنم...

خوب میدونی من بدون اون نمیتونم خوب میدونی که چقددوسش دارم....

خدایابه همه ی بزرگیت قسمت میدم فرداشب مهرمنوبه دلش بنداز...

یه کاری کن بانگاهش بفهمم دوسم داره یانه؟؟؟

 



نظرات شما عزیزان:

mahdi
ساعت16:35---5 شهريور 1393
بد جور عاشقی ها اجی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 8 مرداد 1393 ا 1:23 نويسنده : نیلوفر ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.